Ljekarničke kompetencije – Prodaja – Marketing – Zalihe – Komunikacija
Datum savjetovanja: 26. rujna (četvrtak)
Mjesto: Poslovno učilište Experta, Ulica kneza Mislava 14, Zagreb
Trajanje: od 9 do 15 sati
Naknada za sudjelovanje: 1.200,00 kn + PDV
20% POPUSTA za prijave i uplate do 6. rujna!
15% POPUSTA za prijave i uplate do 13. rujna!
Savjetovanje je za Vas ako ste:
– voditelj ljekarne
– magistar farmacije
– vlasnik ljekarne
– farmaceutski tehničar
– farmaceutska tvrtka
– proizvođač lijekova
– zastupnik proizvođača lijekova
Osim stručnog znanja, ljekarnici danas nužno moraju poznavati i menadžerske vještine. Samo na taj način mogu uspješno voditi ljekarne, ali i razvijati karijeru. Danas je voditelj ljekarne i menadžer koji vlada stručnim znanjima i kompetencijama.
Turbulentne tržišne i zakonske promjene pred ljekarnike stavljaju različite zahtjeve:
– kako marketinški pozicionirati ljekarnu
– kako prepoznati i zadovoljiti potrebe klijenata / pacijenata i unaprijediti prodaju
– kako učinkovito upravljati zalihama i nabavom
– kako unaprijediti poslovne procese unutar organizacije
– kako uspješno voditi tim
– kako upravljati i donositi odluke na temelju financijskih pokazatelja – kako pratiti rentabilnost, koeficijent obrtaja, neto maržu profita i ono što utječe na njih
Međunarodna federacija farmaceuta (FIP, International Pharmaceutical Federation) posljednjih godina s posebnom pozornošću razvija programe za evaluaciju i razvoj kompetencija u ljekarništvu, kao i edukacijske modele koji omogućavaju porast kompetencija.
Prema tim standardima, kod ljekarnika je potrebno razvijati kompetencije u tri osnovna područja:
– struka i ljekarnička skrb,
– organizacija i menadžment te
– osobnost i profesionalnost.
Savjetovanje će obuhvatiti sva ta područja.
Krajnji rok za prijavu: 23. rujna 2013.
On-line prijave i informacije: www.altius.hr
Iz programa izdvajamo:
– uloga i zadaci voditelja ljekarne
– organizacija i menadžment u ljekarni
– kompetencije ljekarnika – struka i liječnička skrb
– globalni standardi evaluacije i razvoj kompetencija u hrvatskom ljekarništvu
– kako se procjenjuju i razvijaju vještine potrebne za obnašanje funkcija organizacije i upravljanja u ljekarništvu?
– poslovno-menadžerski profil ljekarnika kao zdravstvenog profesionalca u ljekarničkom biznisu
– što znači biti uspješan menadžer zdravstvene ustanove ili ljekarničkog lanca?
– profesionalizam i autonomija ljekarnika u modernom ljekarništvu
– vještine i alati za uspješno poslovanje ljekarne
– kako novi zakonodavni okviri EU utječu na kompetencije upravljanja i organizacije u ljekarništvu?
– prodaja i marketing u funkciji uspješnijih prodajnih rezultata – zašto nam je teško prodati ono na čemu zarađujemo
– upravljanje zalihama i nabavom – znamo li što je koeficijent obrtaja i u kakvom je odnosu s ostalim pokazateljima uspješnog poslovanja
– znamo da koeficijent obrtaja mora biti veći. A znamo li što u poslovanju moramo unaprijediti kako bismo ostvarili taj cilj?
– želite li naučiti korist BCG matrice – kako ju kreirati, kako pročitati i kako na temelju nje odlučivati
– komunikacija ljekarnika s korisnicima – prijenos podataka, informacija ili puno više
– komunikacijski proces – netko govori, netko sluša; tko čuje?
– kako čujemo kad nas boli ili se bojimo
– stres i komunikacija
– loša komunikacija i konflikti
Savjetovanje vode:
dr. sc. Arijana Meštrović, MPharm
Snježana Kolombo, dipl. soc. ped.
mr. sc. Andreja Švigir, dipl. oec.
Za Vas smo pripremili brojna iznenađenja:
– za najsretnijeg sudionika – wellness vikend u Opatiji
– svakom sudioniku:
30% popusta na knjigu Kontroling – upravljanje iz backstagea
5% popusta na jedan trening Altius savjetovanja